Search

    Ofte stillede spørgsmål

    Tryk på overskrifterne herunder for information.

    Bemærk venligst at følgende betingelser gør sig gældende ved både returnering og ombytning:

    Vi tager ikke produkter retur, hvis de: 
    - Ikke fremstår som nye
    - Lugter stærkt af parfume eller andet
    - Har været udsat for røg
    - Har været vasket
    - Er påført pels fra dyr
    - Ikke har været forsvarligt pakket ned.


    Du har hele 100 dages returret. Er denne overskredet, kan vi ikke tilbyde tilbagebetaling eller ombytning.

    Vi tilbyder ikke ombytning til et dyrere produkt. Hvis du ønsker dette, skal du returnere til tilbagebetaling og i stedet bestille det produkt du ønsker.

    Hvis du har et produkt med produktionsfejl eller ønsker at reklamere over et produkt, skal du sende en mail med billeder til info@wildelite.dk

    Du vil herefter blive informeret om det eventuelle videre forløb i forbindelse med din reklamation.

    Vi tilbyder en billig ombytning og  returnering i Danmark.

    Se link under: Hvordan returnerer jeg?

    Har du nogle spørgsmål, eller er du i tvivl om processen, henviser vi i første omgang til vores FAQ hvor du kan finde svar på de fleste spørgsmål.

    Du er desuden meget velkommen til at kontakte os personligt i følgende tidsrum:

    Man-Fre: 10.00-17.00
    Lør: 10.00-16.00

    Kundeservice kan træffes på følgende måder:

    Email: info@wildelite.dk 
    Livechat på hjemmesiden

    Umiddelbart er returportalen meget simpel og intuitiv. Skulle du dog være i tvivl om hvordan og hvorledes, kan du følge guiden herunder:

    1. Gå til vores returportal.
     Vi bruger systemet eksternleverandør, så både du som afsender og vi som modtagere, kan følge pakken og sikre at vi har de samme informationer vedrørende returneringen.


    2. Vi tilbyder returnering med GLS, så vælg denne returmetode. Du vil til slut kunne printe både returlabel og returskema (begge skal printes).

    Bemærk at din returlabel er unik, og derfor kun kan bruges én gang.

    3. Pak dine varer forsvarligt ned, så de ikke tager skade under forsendelsen. Sørg for at de er foldet pænt sammen som da du modtog dem. Vi tager kun imod produkter som er ubrugte (de må selvfølgelig gerne prøves på).

    4. Fastgør returlabelen forsvarligt på pakkens største flade, så den er synlig og letlæselig.

    Aflevér pakken i en GLS pakkeshop nær dig. Gem den kvittering du her får udleveret. Se hvor din nærmeste pakkeshop er ved at trykke her.

    5. Du vil modtage en e-mail* med et sporingsnummer, så du kan følge pakkens forløb hele vejen

    6. Når din returnering er modtaget, vil den blive behandlet inden for maksimalt tre hverdage (normalt samme dag som vi modtager den). Hvis din returnering ikke kan godkendes jf. vores returpolitik, vil du blive kontaktet.

    7a. Såfremt du har valgt tilbagebetaling af pengene, kan det tage op til 3 hverdage efter behandling af din returnering. Dette er op til bankerne og ikke os, så vær venligst tålmodig.

    7b. Såfremt du har valgt at ombytte, vil vi sende dig de ønskede produkter. Hvis vi ikke kan gennemføre din ombytning grundet udsolgte/udgåede varer eller mangelfuld beskrivelse af det ønskede produkt, vil vi i stedet tilbageføre pengene eller kontakte dig.